2009/01/20

Provsvaren

Jag har föresten fått svaren på mina prover från hälsoundersökningen.
Alla var normala. Skönt. Värdena stod med men det hade varit roligt gränsvärdena också stått med så man hade vetat var någonstans man låg. Arbetsskada att vilja ha reda på siffror och sådant från prov osv. Men just dessa proverna är inget man vet hur dom ska ligga. Ända jag vet är riktlinjerna på sockret så det vet jag att jag låg kanonbra på.
Behöver igentligen inte analysera så mycket mer;-).
Proverna var normala:-)

2 kommentarer:

Anonym sa...

jag är med och tävlar här...
http://mariasdagbok.blogspot.com/2009/01/nyhet-p-min-blogg.html var med du oxå :-) Kram Magdalena

Anonym sa...

Normalt är ett sånt skönt ord att höra ibland även om man inte känner sig så:-)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails