2009/01/14

Tidig morgon;-)

En tidig dagismorgon, igår, och Lilly tror nu att det är morgon 7.15;-). Man blir lätt bortskämd när båda sovit till 8.30-9 nu i några veckors tid. Samtidigt som jag var så trött i morse så hinner jag kanske med mer istället. Har lagt henne nu och det innebär att jag snart kommer ner i duschen och sen är jag redo för dagen jag också:-).
Hade fått tid till sjukgymnasten idag. Han ringde och sa att han inte var där på em så jag fick en ny tid nästa vecka. Josse skulle komma ner och vara här idag men hon kan gått komma ner en liten runda iaf så barnen kan leka. Jag lockar med kaffe så kommer hon nog som ett skott;-). Har inte pratat med henne sen nyår så det kanske är lite för egen del också. Lite skvaller från centrum kanske;-).
Nej dags att smita ner nu så jag inte blir sittandes här istället. Blir lätt så annars.

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails