2009/01/04

Bilen till prinsesslandet

Satt inne hos Molly ikväll när dom lekte. Molly hade gjort en bil av sina leksaker som hon skulle köra till prinsesslandet och där skulle hon leka med alla prinsessleksaker som finns där. Där fanns även en kung och det var jag, vet inte om jag inte fick vara drottning eftersom jag inte hade kjol;-). Vet inte allt hon fantiserade ihop där inne. Skönt att hon har fantasi iaf.
Tycker Lilly har velat vara mycket uppe i knät idag. Vet inte om det är så att hon känt av att jag har varit iväg och jobbat i 3 dagar. Inte hela tiden då utan dagtid;-).
Nu ska jag gå coh spela lite wii. Motion ni vet;-)

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja, det är väldigt få som vet vad det handlar om egentligen, man har hört det av den som hört av den eller så vet man inte var man fått sin information ifrån :-)
Jag tycker det är bra med bloggandet, man kan göra lite nytta med genom att sprida info :P
Hoppas allt är bra med dig!!

Kram

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails