2009/01/18

Nominering nr 2

Min andra nominering idag kommer från hulliganmamman.


Regerna för utmärkelsen är följande:

1. Vinnaren sätter loggan på sin blogg

2. Länka till personen utmärkelsen kom från

3. Nominera minst sju andra bloggar

4. Länka tilldessa bloggar i din blogg

5.Lämna meddelande till personerna du nominerat

Jag nominerar följande
7 stycken bloggar som jag gillar på olika vis. Har massa andra också men dessa kan vi ta vid ett annat tillfälle;-)
Och självklart skickar jag tillbaka till hulliganmamman också

3 kommentarer:

Anonym sa...

Tack för den fina awarden, jag fixar med det imorgon :-))
hoppas allt är bra med dig!
Det var ett litet tag sedan .-)

Fia sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Anonym sa...

Oh, så gullig du är! Tusen tack för omtanken, jag ska lägga upp "min award" i morgon. Jag strulade lie med föregående kommentaren. Jag råkade lägga in fel webbadress.

Kram fia

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails