2009/01/29

Knight Rider

Vad jag vill vara ledig idag. Går det inte att ordna;-). Börjar inte förren17 ikväll så det är ingen längre tid att jobba men det är så tråkigt att börja så sent. Blir ändå inte färdig att göra något fast jag har hela dagen på mig. Men sen är jag ledig fredag, lördag, söndag. Ska bli så skönt. Förhoppningsvis ska vi bli färdiga med röjandet nere i källaren då. Kanske;-).

Var och shoppade jeans igår. Mina få hade gått sönder så jag hade inte såmycket val. Kommer upp på affären så är det en massa rea. Lyckades få tag på två par för 100:- styck. Skitbilligt samt att det passar vår ekonomi alldeles perfekt. Så jag köpte två par jeans och tre trosor och betalade 229:-. Kan knappt bli såmycket billigare. Sen var Rickard och fick tag på en hoodtröja och en cardigan från jack and jones för sammanlagt 225:-. Gud vad vi fyndade. Och ovanpå detta fick jag tag på en overall från jollan för 100:- till Lilly. Äntligen hade vi lite tur med inköp. Brukar alltid missa när det är reor. Men inte igår. Måste ju sparalite extra så vi har lite när vi åker till Oslo också. Ser verkligen framemot vår lilla minisemester:-).

Måste bara tipsa om en kultserie som kom med en fortsättning igår. Kommer ni ihåg denna. Nu har då en fortsättning, 25 år senare, kommit. Med en ny uppdaterad KITT och sonen till Michel Knight son ny hjälte. Var faktiskt riktigt bra. Går på 6:an på onsdagar. Kika in och titta på Knight Rider a´la 2008

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails