2009/01/26

Blev ingen datorfri dag

Gjorde ett tappert försök med en datorfri dag men det gick inte hela vägen. Chefen ringde och frågade om jag kunde jobba ikväll så alla planerna för dagen gick i stöpet. Så det blev att jag satt på datorn i em iaf. Skäms på mig. Nåja det får bli en annan dag vi är hemma istället. Jobbade iaf med powerlistan och fick upp 5 auktioner som jag släppte ikväll när jag kom hem. Hoppas bara inte det är segt ikväll. Har faktiskt inte kollat om dom kommit upp ännu. Men ni kan ju kolla det när ni skickar in;-).
Ledig imorgon nu istället eftersom jag jobbade ikväll. Skönt. Morgondagen var en sådan dag vi hade svårt att få ihop. Skulle ha jobbat till 16, Molly har gympa 17, hinna göra lite att äta, köra och handla, köra på andra hållet och handla byxor. Får ju nästan magsår bara att tänka på hur dagen hade blivit. Men nu slipper jag det:-). Kan jag och tjejerna köra ner och handla på dagen och då hinner vi allt annat senare på em också. läste sig ganska bra;-).

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails