2009/01/19

Alla Måsten

Grått och trist ute. Ser ut som en grå höstdag istället för en fin vinterdag i januari som det ska vara. Men jag säger bara en sak:
SKÅNE
Sen behöver jag kanske inte förkalra mer om det;-).
Klockan är mycket och jag har inte hunnit göra något ännu. Blir så trött på att tiden bara rusar fram.
Jag måste:
Lägga Lilly
Göra mig iordning
Fixa disken
Packa traderavinster
Fixa lunch
och helst hinna dammsuga också.
Pust, blir trött bara av att se alla måsten. Nåja, jag har 2,5 timme på mig så kanske jag hinner med allt.
Har sagt upp mitt medlemskap i Home enter igen. Har sagt upp det två gånger tidigare men fortsatt få filmer men med andra medlemsnummer. Jag ringde denna gången istället och hoppas det är löst nu. rädd att någon jäklas och beställer i mitt namn. Tråkigt sådant:-(.
Nu börjar det kinkas lite från lillskrutt så nu ska jag ta tillfället i akt och lägga henne en stund.
Tjingeling

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails