2009/01/20

Trots

Gud vad alla är kinkiga idag. Barnen är kinkiga för dom har varit på dagis hela dagen och är trötta. Föräldrarna är kinkiga för att dom har jobbat hela dagen och mer väntar här hemma.
Molly ligger nu och är riktigt ledsen. Har sagt till henne i 20 min att hon skulle gå och byta om . Ingen reaktion. När vi väl kommer in på rummet börjar hon göra gramaser och prutta med munnen. Sa till henne att om hon inte slutade så blir det ignen saga. Och jag ni kan säkert gissa med tanke på att hon är ledsen. Men hon fortsatte och det slutade men att det inte blev någon saga.
Så nu ligger hon och ropar att hon inte kan sova och är ledsen. Och här sitter mamman med sitt samvete. Är jag för hård, gör jag rätt? Ständiga avvägningen. Usch. Vill igentligen bara gå in och kramas med henne men det kan jag ju inte göra. Är det 18 år med trots? Vem vet inte jag;-).

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails