2009/01/27

Besviken

Kan bli så ledsen ibland när man pratat med syrran. Mamma kommer imorgon för att fira Johanna. Naturligtvis jobbar jag till 16 så jag hinner inte träffa henne denna gången heller. Råkade säga det och fick tillbaka att det var faktiskt för att fira J. Jo jag vet det. Jag menade bara att det är synd att det blev en dag jag jobbade så länge. Men jag orkar inte ta det. Jag fogar mig som vanligt för att hålla god min.
Jag har inte träffat mamma sedan Molly fyllde år. Träffade henne en liten stund när hon var här innan jul för jag kunde kommi ifrån en stund på dagen. Kan tyvärr jag inte det imorgon. Möte och sen kör jag maten och sen måste jag upp och göra lönerna eftersom jag skulle ha haft det idag igentligen men fick en ledig dag eftersom jag jobbade igår. Synd jag inte visste det innan jag sa att jag kunde jobba igår för då hade jag iaf kunnat kompa från 14. Men, men hon kommer väl till påsk så tjejerna kan träffa henne lite då. Ett halvår är ju ingen tid.

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails