2009/01/02

Huvudvärk

Jag var så trött igårkväll. Satt och somnade när jag och Molly tittade på bb. Rickard väckte mig strax efter 7 och tyckte att jag lika gärna kunde gå in och lägga mig. Så klockan halv åtta låg jag och jag tror nästan att jag somnade med en gång:-o. Vaknade halv fyra och hade huvudvärk men lyckades somna om och vaknade när klockan ringde strax innan sex med sprängandes huvudvärk. Blä. Tog två panodil och det släppte faktiskt ganska fort. Känner nu att den börjar komma tillbaka. Hoppas den ger med sig nu också.
Molly hade vaknat med näsblod i morse. Hon är väldigt snorig så jag vet inte om hon varit och pillat eller om det beror på förkylningen.
Har äntligen fått nytt tangentbord. Gäller det bara att Rickard får igång musen också så jag kan få tillbaka min dator. Hade tagit mod till mig och tänkt att jag skulle skriva lite på min rast på jobbet idag men det har varit fullt upp så jag har inte hunnit. Jag vill ha min dator med mina grejer i. Tycker det ser så trist ut när jag inte har kunnat lägga in bilder. Förhoppningsvis kommer det lite ikväll. Fina kort från nyår;-). Tjingeling

1 kommentar:

Anonym sa...

Bra med nytt tangentbord, då kommer det kanske lite roliga bilder snart :-)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails