2009/01/31

Mer mat i bloggen

Har varit runt på lite matbloggar idag. Söker lite insperation till lite nya maträtter. Endel bloggar är så fina och det ser så gott ut. Jag vill med ha en sådan fin matblogg. Men nu är jag ju inte en sådan som har tålamod till att pilla med massa mat och komma på osv. Men det ser så gott ut. Funderade på om jag skulle starta en matblogg också men då skulle jag ha tre bloggar att hantera och det känns faktiskt lite som en överkurs. Kanske ska börja lägga in lite bilder och recept när det blir något gott här istället och bara ha redovisning och dagsform i min viktblogg. Ska nog prova det. Då var det bestämt då:-).
Då kommer det, kanske , att bli lite mer mat i bloggen också.
Men jag kommer nog ha kvar matsedel i den andra bloggen. Eller jag kanske ska flytta den hit också. Men vad svårt det blev helt plötsligt.
Kanske ska starta en omröstning om det som min lilla tappra skara med följeslagare kan rösta på. Och alla andra också förstås.

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails