2009/01/10

Säger bara bläää

Grått, strist och lätt duggregn. Vem kan ana att det för två dagar sedan var ett fint vinterlandskap här nere i södern. Ingen.
Vet inte riktigt vad jag ska hitta på idag. Här behöver ta ett tag men vet faktiskt inte om jag har lust till det. Men skjuta upp det är bara dumt eftersom man ändå står med det till slut iaf. Men jag har ingen lust.
Vill göra något roligt men vet inte vad. Pengarna finns inte till något sådant just nu och det känns som om jag ändå inte har någon att göra något med. Kan känna mig ganska ensam ibland. Lite som om tar inte jag kontakt så gör ingen annan det heller. Känner mig så tråkig. Jag får skylla på vädret för min sinnesstämmning idag. Den verkar inte vara på topp precis.

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails