2009/01/01

Nyårshelgen

Hade en helt underbar nyår igår. Pappa, Pia och Emelie var nere. Jobbade till två och var så trött när jag kom hem. Hade lite funderingar på hur jag skulle orka med kvällen men det gick bra. Gjorde potatisgratäng och sen använde vi racletten. Supergott. Trevligt att sitta och äta i lugn och ro. Tar lite längre tid med racletten så man slänger inte isig maten. Molly hade bestämt att hon skulle vara uppe till 12-slaget men tjugo i 12 kröp hon upp i knät på mig och somnade. Gångerna hon somnat i knät under sin livstid är lätträknade och lite typiskt att hon skulle göra det igår. Hon sov hela tiden dom smällde och reagerade inte ens. Lilly vaknade, hade jag nästan kunnat ana också eftersom hon är väldigt lättväckt, och var ledsen. Tog upp henne och stod med henne i fönstret och tittade ut på raketerna och hon verkade tycka det var roligt. Sen var det bara att lägga henne igen och hon somnade.
Pappa och co är kvar här och vi spelar wii, både fit och vanligt. Det är så roligt och vissa är riktigt jobiga på fiten. Just nu sitter pappa bakom Emelie och trycker på brädan på motsatt håll. Eme fattar ingenting;-). Ska snart göra lite middag och sen får jag köra upp dom. Blev bara någon öl för mig igår så jag är fullt körbar. Får lägga upp lite bilder när min dator fungerar igen.

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails