2009/01/31

Promenad

Rickard och Molly körde ner till maxi för att köpa nya förnsterlampor. Dom var slut. Så typiskt nu när vi väl blir färdiga till det. Ser fortfarande så naket ut i fönstret efter julstjärnorna. Jag är ute efter lite längre fönsterlampor, inte sådan vanliga små "knubbiga" saker. Tror det hade blivit jättesnyggt i våra häga fönster. Det blir bara till att fortsätta att leta. Hittar vi väl sen så kostar dom väl skitmycket också så kan vi inte köpa pga det.
Jag och Lilly tog en promenad på 1 timme när dom körde. Hon somnade så gott i vagnen och sov en stund. Ja ända tills jag kom hem och stälde vagnen på infarten. Hon vaknar alltid då. Jag kan stanna när jag går men då reagerar hon inte men när vi kommer hem och stannar vaknar hon nästan med en gång. Konstigt.
Nu ska jag värma lite rester så vi kan äta lite lunch.
Tjingeling

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails