2009/01/08

Då var vintern slut. Eller?

Det fick vara vinter i 4 dagar iaf. Det regnar vilket gör att det är snorhalt på vägarna. Ska inte klaga igentiligen eftersom jag inte tycker om snö men det har varit riktigt fint ute och luften har varit så härlig. Gud vad jag tjatar om denna härliga luft;-). Men man mår ju så bra när det är så.
Sa till Rickard innan att vi kanske skulle städa bort julen till helgen men det tyckte han var för tidigt. Var ju inte 20:dag förren på tisdag. Så här i familjen S kommer julen troligtvis vara fram till nästa helg. Stjärnor gör inget men alla tomtar och sådant hade varit skönt att bli av med. Blir väl lätt attt plocka ner dom sen för Molly har plockat på sig fler tomtar så hon har hela fönsterkarmen full:-p.
Nej nu är det dags att lägga sig. Hoppas verkligen kidsen sover länge i morgon. Och hoppas dom är snälla så jag orkar med dagen. Vill bli av med förkylningen nu. Envist det kan vara:-(.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Visst är det gulligt när de skriver..det kommer snart :-))
Vi fick snö några timmar idag sen regnade det bort :P

Helt ok att ta texten, det har jag själv gjort :P

Camilla sa...

Tråkigt med att snön regnar bort, jag älskar snö..

Krya på dig:-)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails