2009/01/29

Molly och tuggummit;-)

Rickard berättade precis en rolig grej som Molly gjort ikväll, vem är det annars som gör roliga grejer;-).
Jag har köpt hem junior v6 tuggummi som jag tänkte hon kunde få efter maten. I vanliga fall tuggar hon två gånger och sen vill hon inte ha. Hälfen av gångerna sväljer hon dom också.
Men idag hade hon tuggat i nästan en timme. Vet inte om hon tycker det är mer spännande när jag sa att det var hennes egna tuggummi. Iaf hade hon suttit med huvudet nerlutat i soffan.
Rickard hade frågat henne om hon inte ville ha mer.
Nej hade hon svarat.
Har du svalt det?
Återigen ett nej
Då frågade han om hon slängt det
Ja på golvet svarar hon
Ser hur hon försöker pilla in det under mattkanten med tån. Låg redan halvvägs in:-p
Hon fick snällt plocka upp det och gå och slänga det där det ska slängas.
Vad får hon allt ifrån som hon gör? Åh vad jag vill veta det för jag blir inte klok på det iaf;-)

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails