2013/01/03

Projektet sätts i rullning

Projekt vända-tillbaka-morgonen-till-skola-och-dagis-tid börjar nu.

Sena kvällar har gett sena mornar vilket inte är någon bra kombination när tidiga mornar ligger och lurar i faggorna. När de ligger och ropar och ojar sig om kvällarna för att de inte kan sova medan jag vet att de behöver, ja då behövs något göras.

Så projektet sätts i rullning. Jag kan faktiskt säga att det ska bli skönt att själv bege mig till lärocentrat för logistikläran idag eftersom jag har hört rykte om att de kan vara lik sin mor i morgon humöret om man väcker dem. Och vem vill uppleva det morgonhumöret liksom. Inte jag i alla fall.

3 kommentarer:

Ricksen sa...

Det behöver du inte oroa dig för. Dom är inte ens i närheten av ditt morgonhumör.:-)

katarina sa...

*skrattar högt*

Nettan sa...

Kära make, outar man sin fru på det viset? Sådant gör man inte i denna bloggen ;-))) / Frugan

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails