2013/01/16

Handklovar a´la amerikan style

Låt mig slå er med häpnad och överraska er totalt genom att säga:

Jag har funderat lite på detta med sängar. Vissa sängar får man vissa associationer till. Eller jag får det i alla fall vilket måste överraska alla.

säng, handklovar

För av någon anledning, troligtvis den att jag är jag, så ser jag bara handklovar framför mig när jag tittar på vår nya sänggavel. Jag vet inte riktigt hur jag ska tackla detta. För det är faktiskt så att jag har inga liggandes och kära maken är verken polis eller väktare. Kanske ska rota i städskrubben för jag undrar om där inte ligger några sådana där plastremmar till sopsäckarna a´la amerikans polisstyle.

Eller så kan jag göra det enkelt och bara sudda bort den där bilden och inse att jag kanske behöver hjälp ;-).

2 kommentarer:

katarina sa...

*skrattar hjärtligt* det finns säkert på leksaksavd om du vill veta hur det känns ;)

Nettan sa...

Hihi, starkt och hållbart ;-) / Nettan

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails