2013/01/15

Kastglitter är verkligen da shit

Nu kan det vara så att den inte enbart är kattfan som lämnar pimpade spyor efter att ha mumsat i sig kastglitter.

kastglitter pimpad dammsugare

Jag börjar tro att det är något fel på kastglittret när även dammsugaren får pimpade uppstötningar av det.

Kanske dags att sluta med det där kastglittret, igen. För det är inte så att jag har sagt det nu varje år i tio års tid. Det har liksom blivit lite av hela traditionen, att hota att sluta med det och se kattfans bedjande min om att jag måste skoja. Ja har ni sett Shrek och hans mästerkatt så vet ni vad jag pratar om. Så jag fortsätter nog något år till och pimpar granen som lockar till sig katten som lämnar pimpade spyor lite överallt och som avslutning på allt så protesterar dammsugaren. Kastglitter är verkligen da shit.

2 kommentarer:

Västgötskan sa...

Haha! Envis....? ;-)

Nettan sa...

Vem? Jag! Nej det vet jag ingenting om ;-). / Nettan

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails