2013/01/04

Har hårdrockare extra stora paket?

Har hårdrockare extra stora paket?

Det var en fråga som naturligtvis bara jag skulle komma på antagligen men när jag gjorde det måste jag ju också sprida tanken till andra också.

image

Anledningen till min lilla men ack så viktiga fråga kom sig av att jag satt och klickade rundor på Spotify för att kanske hitta lite mer tunggung att lyssna på.

På otroligt många bilder dyker det upp ett gång med killar eller snarare män, som har hållit på sedan 80-talet, kanske jag ska säga med armarna i kors över bröstet och med en väldigt bredbent stil. Så då kom mi lilla fundering fram för det kan inte vara att de ska se lite tuffa ut hoppas jag eftersom det ser ganska tramsigt ut.

Så det måste helt enkelt ha med paketen att göra. Eller så kan det vara så att de vill att blicken ska falla på deras skrev för att vi inte ska titta på deras glesnande hårsvall.

Men med den otroligt bredbenta stilen kan jag ändå inte låta bli att fundera på deras välmående. Jag är ju dock undersköterska i botten. Det kanske är så enkelt att de lida av ett enormt pungbråck. Och då är det ju fult av mig att kalla dem tramsiga när jag istället skulle råda dem att söka upp sin husläkare. Det är inget att skämmas för och bättre att få det gjort innan det blir ännu värre.

Herregud, jag är verkligen en gud på att analysera kloka saker. 

 

3 kommentarer:

Unknown sa...

HAHA Garvar brallorna av mig

Det kan man ju undra.. Men en sak är säkert dom har oftare tajta brallor än andra artister
Specielt om man ser bilder från 80-90 Talet

Ha en bra helg

Ricksen sa...

Som jag sa innan berodde det säkert på att dom var fulla hela tiden så dom behövde stå bredbent för att inte ramla omkull hela tiden.:-)

Nettan sa...

Ja du Mikael. De där 80-talsrockarna är ett kapitel för sig vad gäller kläder. Förstår inte att de inte förstår att det inte är snyggt när paketet ligget på ena sidan av sömmen i spandexbyxan. Jag får nästan rysningar / Nettan

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails