2013/01/28

Dagens töntigaste

Humör:Kan inte klaga speciellt mycket. Känner mig lite sådär neutral.
Gjort: Oj, vad har jag inte gjort idag. Varit och vänt i skolan (föreläsaren sjuk), handlat, hämtat barn, färgat håret, skvallrat med syrran, fixat middag, bloggat blaha, blaha and so on.
Planer: Lägga upp fötterna i soffan och dra filten över mig och spana in kvällens CSI.
Ser på: Ett otroligt stökigt skrivbord. Hm, jag borde städa undan lite här. Det kommer i och för sig en morgondag också. 
Lyssnar på: Katatonia “Dead End Kings” (underbara som måste upptäckas för er som missat dem).
Läser: Tant Skarp och Aftonbladet. Ibland även mellan raderna
Dricker: En kopp Indian Chai-te till kvällens CSI
Äter: En grapefrukt till teet som intas till kvällens CSI 
Bästa: Ny färg i håret 
Sämsta: Vågen visade bara 2 hekto ner fast jag har börjat träna också. Lite surt faktiskt.
Barn: Ja, 2 stycken ;-).  
Väder: Töväder men fortfarande vitt.
Dagens bild:IMG_20130128_141241

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails