2013/01/29

Jag kan inte få den ur huvudet

Innan, då den tiden innan träning, var låtar bara helt vanliga låtar.

Nu är låtar låtar som man sitter och kör ben till eller gör någon zumbadans till. Efter två pass sitter tydligen vissa av rörelserna eftersom jag nu känner hur det bränner i benen bara av att höra låten.

Och inte nog med att det bränner i benen efter det där passet, som kommer först på onsdag igen, så sätter sig låten. Det går liksom inte att få den ur huvudet.

Så nu finns det åter igen låtar som man inte kan höra utan att komma att tänka på gympan.

3 kommentarer:

Villa Frejas bokblogg sa...

Då är det bara att dansa på ;)

Nettan sa...

Ja man skulle kanske göra det när man ändå håller på :-) / Nettan

Halvblodsmamma sa...

Jag har en Spotifylista som heter "Gympa"... behöver jag säga mer? Det har ibland krävts ett intensivt googlande för att hitta rätt låt. :-) Jag börjar ff dansa när jag hör vissa låtar på radio. :-D Ska jag lära dig stegen till "Moves like Jagger"? ;-)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails