2013/01/27

Help, I need somebody

Jag vet inte riktigt men jag tycker jag har hamnat i en liten sådan där tråkig svacka igen. Jag kommer inte på något bra att skriva om även om det kliar i fingrarna. Jag tänker och tänker men det är inte något som riktigt faller mig i smak.

Så jag tror helt enkelt att jag behöver lite hjälp för att komma tillbaka till mitt esse igen. Och jag behöver hjälp av er.

Ge mig ett ord att skriva om så jag kommer igång. Ge mig många ord så jag kommer igång ännu mer. Det blir helt enkelt en lite raljera-utmaning igen.

“För att bevisa att man (iaf en ordexkrementproducent som jag), kan raljera över precis vad som helst, så gör vi nu så här:
En kommentar från dig kära läsare med ett ämne som jag ska skriva ett inlägg om.
Ju mer kortfattad din beskrivning är, desto bättre. Ett enda ord räcker, exempelvis "Snor" eller varför inte "Makaroner". Jag kommer att välja sju ämnen bland er som kommenterar.”

Ni är många som säkert känner igen den men denna gången känns det som om den hade gjort stor nytta också.

Så ge mig lite nytt att skriva om nu så jag kan komma igång igen. 

frågetecken

3 kommentarer:

blogg.nsk.se/tantskarp sa...

För att vara lite elak (who? Me?) och för att jag är insnöad.
Och dessutom vill jag vara först.

*kriminologi

Fnulan sa...

Humm.. ett ord...

Glädje

katarina sa...

etikett på sexualitet

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails