2013/01/31

Lät mig säga några ord om brasiliansk vaxning

Bor man ute på vischan i en liten Håla är detta inget som är lätt att få tag på. Inte för att jag vet egentligen eftersom jag faktiskt inte har letat men jag kan tänka mig att det är så. Och är det nu så att Hålans frissa har detta i ett rum bakom hårtorkar och skum så är det kanske inte något som är så lockande när frissan troligtvis bor i samma kvarter.

Kan ju bli lite jobbigt när man möts på lekplatsen och står och gungar barn.

Eller överdriver jag nu och tänker som en lant Lolita? Det kanske är det mest “naturliga” som finns just nu. Att fläka upp sig hos en lite sadomachistisk skönhetsterapeut som säger:

-Let me do your pussy med en tysk brytning.

Nu kan det hända att jag är lite fel på det men jag får skylla på att jag bara är en liten lant Lolita som inte riktigt förstår hur dessa moderniteter går till.

Och jag kan bli lite avundsjuk faktiskt på de som har en terapeut nära sig. De slipper liksom det där smärtsamma när ett trosskydd hamnar lite viket. Lite sådär så klistret kommer uppåt. Och ja, har man inte en brasiliansk vaxning så kan detta smärta lite när det liksom suger sig fast i de missade stråna efter rakning. Fast det blir ju lite som en vaxning. Nästan gratis dessutom men problemet är att man aldrig riktigt vet när det kommer.

Så ser ni en lant Lolita gå ute på stan och grimasera lite samtidigt som det ser ut som om hon håller på att kissa på sig så skulle det mycket väl kunna vara ett felplacerat trosskydd.

Vax on, vax of liksom.

shavd pussy 

2 kommentarer:

katarina sa...

*skrattar hjärtligt* know the feeling ;)

Nettan sa...

Skönt att man inte är ensam :-) / Nettan

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails