2010/08/29

Spännande nätter

Det är alltid lika spännande att gå och lägga sig. Man vet aldrig vad som kommer att hända på natten och bara det gör att det pirrar lite extra.

Jag har inatt skrivit högskoleprovet. Och jag har fått för mig att det är kryss-alternativ men icke. Här skulle man skriva stora uppsatser i princip. Halva a4 för ett svar som skulle ge 2 poäng. Nu börjar jag bli lite nervös på riktigt. Och inte nog med att man skulle skriva så mycket till svar så fick man dessutom inte vässa pennan. Skit också, vet ni hur det låter när man skriver med en nerskriven blyertsspets? När träet skrapar mot pappret? Får rysningar bara jag tänker på det igen.
Sen glömde jag skriva namn på en av proven också. Kanske inte det smartaste.
I pausen visade dom porrfilm på storbilden i salen. Och man fick inte lämna salen heller. Vissa av provdeltagarna passade på att nollställa hjärnorna helt genom att ha sex på bänkarna. Jag satt snällt uppe i mitt hörn och tittade på. Kände mig lätt distraherad när nästa prov kom sedan. Det var säkert deras baktanke med. Vi distraherar dom smart så vi själva får bättre poäng i genomsnitt ;-).

Så nu är jag förberedd på det mesta som kommer att hända den 23 oktober tror jag.

Nu ska jag och Molly iväg och klippa oss. Ska bli skönt.

002

1 kommentar:

Barnens Hjältar sa...

Haha, det tog ett tag innan jag fattade att det var en dröm...
Tack! Japp nummer sex på gång :-)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails