2010/08/17

Min mage börjar ge upp?

Jag tror fasen min mage börjar ge upp.
Har dom senaste dagarna haft ett konstigt sug och brännande känsla ungefär en bit ovanför, mellan tuttarna. Väldigt konstig känsla för jag kan inte riktigt ta på hur det känns. Det gör även lite ont och jag får härliga uppstötningar emellanåt. Jag känner det hela tiden men det kommer extra mycket en stund efter att jag ätit eller druckit.
Provade ta en äcklig samarin igår men det hjälpte inte. Tyvärr har jag inget annat hemma eftersom enda gången jag har behövt något för magen var när jag har varit gravid. Och nej, jag är inte gravid. Och det kändes inte på det viset heller.

Jag är lite rädd att det är på grund av alla stress på jobbet. Eller snarare så är jag nog garanterad att det beror på det.
Borde gå iväg och kolla det för jag vill inte ha ett magsår, om det inte redan är det. Men jag är samtidigt lite rädd att gå iväg. Tramsig jag är med tanke på att jag är så noga att tala om för alla andra att man måste söka doktor om det behövs. Och jag tror det gör det i detta läget.
Jag skulle väl kunna sätta mig och googla om det men vågar knappt eftersom man kommer att få upp en hel del skräckexempel.
Så jag avvaktar väl lite och ser om det går över.
Eller?

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails