2010/08/08

Alternativt universum

Molly ligger inne hos Lilly nu när vi gör vid hennes rum.

021 
Naturligtvis vill lillasyster också ligga på golvet så nu ligger dom på vars en sida av madrassen.
Och på denna lilla yta har dom ikväll lyckats med det helt omöjliga. Nämligen att slarva bort Lilly snuttefilt.
Vi fattar inte var dom har gjort av den och ingen av dom verkar komma ihåg det heller. Helt otroligt. Vi har letat men hittar den inte. Så när reservsnutten är borta är det tur att den vanliga har hunnit bli tvättad. Och så fort hon fick den blev det tyst där inne och dom sussar nu sött.
Och reservsnutten har väl gått vidare till något alternativt universum ikväll i alla fall ;-).

3 kommentarer:

Anonym sa...

HEJ..angående funderingen du har med garderoberna, hade jag offrat två av dom byggt in skrivbord där med hyllor ovanför och bredare skrivbordsskiva och kanske en rullhurts undertill. Sedan hade jag behållt dörrarnapå dom andra satt på lister målat med griffeltavlefärg på någon och satt upp spelglas på någon(görs med sättlim) och någon fin planch som tavla i en tedje..
Jag hade nog satsat på en sk rumsavdelande hylla vid fotändan på sängen och där bakom fåtöljer och bord..Om det får plats för jag vet ju inte måtten..men håll dej till få färger som vitt svart och rosa det ger en tjejig lugn trendig känsla som funkar i många år. Tyget var jättefint och funkar väl till gardin oxå ? Bakom skrivbordet hade jag satt en fräck tapet i matchande färg till rummets inredning ...Ska iaf bli kul att se hur du löser detta. Tack för kul läsning av din roliga blogg/R

Nettan sa...

Hej
Tack för din reflektion av mina inredningsplaner. Alltid roligt att höra hur andra tänker. Tipset om att ta 2 garderober är super och det ska vi titta på. Låter som en kanonlösning. Då hade man fått bort skrivbordet helt.
Rumsavdelande hylla var också väldigt smart så det ska vi också kolla om det kanske gå. Är inte så mycket plats i den hörnan. Hmm, nu blev det mycket att fundera på. Men vi har gjort misstaget allt för många gånger att bara göra saker och sedan kommer alla andra med mycket bättre lösningar.

Roligt att du vill titta in till mig och mina vardagsbekymmer :-).

Ha en skön dag / Nettan

Viktkamp sa...

hehe konstigt med snutten :( Hoppas ni hittar den =)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails