2010/08/11

Sargad fru

Frun är sargad.
I alla fall lite så där lagom så man får tycka synd om sig själv.
Jag har idag lyckats med konststycket att köra på min egen hälsena med en liten låg vagn. En sådan liten låg plåtvagn man kan ha när man kör möbler. Drog den efter mig över en hög tröskel och sedan studsade den ner på hälsenan. Precis sådär lagom hög för att riktigt kila fast hälen under.
Det kom några, kanske lite fler än några, ord som inte var så vackra och dom in andra sidan av källaren hörde mig säkert.
Det gjorde så jäkla ont så det sökte mig. Första halvtimmen dunkade det långt ner i tårna.
Nu snart 12 timmar senare har jag bara ont i hälsenan och jag är rejält öm när jag råkar komma åt den.
Jag hoppas det lägger sig till imorgon eftersom vi har promenaddag då. Vill gärna ut eftersom det inte blev något i söndags på grund av renoveringen och inte i tisdags på grund av att jag jobbade. Men det är inte så mycket att göra åt mer än att fundera på hur jäkla klantig man kan vara.

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails