2010/08/10

Avancemang

Idag har jag minsann avancerat.
Från att ha gjort potatisbullar som skötte sig själv i ugnen till lunch igår till att steka fiskpinnar och pulvermos idag.
Ja usch och fy, förfäras över mina lunchvanor.
När jag börjar jobba eftermiddag orkar jag oftast inte göra något avancerat alls och dessa två dagar råkade bli helt färdigt. 
Idag sov vi dessutom lite längre så sådär jättehungriga var vi inte nu.
Hmm, varför sitter jag och försvarar mig?
För att det känns lite bättre nu tror jag när jag gjort det. Tramsig jag är.

Nu blir det i alla fall jobb enda till 8. Skönt att det är den korta turen ikväll så jag slipper 10-turen ikväll när jag hade den igår.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Huvudsaken är att barnen får mat.Riktigt hemlagad mat från grunden kan dom få en annan dag.:))

Nettan sa...

Tack :-)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails