2010/08/03

Lite trevliga saker

Varit nere och handlat färg och andra nyttigheter till Mollys rum idag.
Blev vit färg så jag hoppas verkligen att det kommer att bli bra. Jag är riktigt spänd på hur det kommer att se ut.
Vi ska sprutmåla hennes säng vit också men det blir nog lite senare i höst men det kommer att bli gjort. Hon kan ju inte ha en träfärgad säng när det ska vara färg på allt annat.
Så imorgon blir det till att plocka ner allt från hyllorna och även skruva ner dessa. Hinner säkert börja spackla lite också. Alltid lika roligt när man börjar spackla innan man fått in tekniken. I och för sig kommer jag inte tycka det är så roligt när jag står där och det bara blir fel. Men det är bara att fortsätta så brukar det komma.

Förutom att varit duktig att köpa färg så har jag också varit duktig och varit ute och gått en liten runda. En vän har startat en motivationsgrupp på FB för oss i Hålan. Sätter upp vissa dagar som vi ska gå och dom som kan kommer ner till bestämt ställe och går en runda. Förhoppningsvis gör detta att vi kommer ha sällskap hela tiden för det alltid är några som kan. Men då behöver vi nog vara fler än vi 4 som är med nu ;-). Kan hoppas att det blir fler för idén är kanon.
När jag sedan kom hem så la jag mig lite på bollen och körde lite curls också. Kände mig riktigt duktig. Får komma ihåg känslan så kommer kanske motivationen :-).

2 kommentarer:

Anneli Hänninen sa...

Annika Eriksson har lovat att komma med, men hon är inte helt pålitlig när det gäller att bli färdig till att motionera men det behöver du ju inte att berätta att jag har sagt. :) Det kan vara lite känsligt ibland.
;)

Nettan sa...

Kanon :-). Vi får se om hon kommer annars traskar vi på som kommer.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails