2010/08/19

Hur har jag kunnat missa det?

Jag har bott i Hålan i 14 år. Och det säger ingenting om min ålder för vi kan säga att jag var väldigt ung när jag flyttade hit ;-).
I alla fall så har jag gått runt slingan väldigt många gånger. Låt säga i genomsnitt 10 gånger per månad. Och om jag bott här i 14 år så har jag gått rundan
14x12=168x10= 1680 gånger.
På dessa 1680 gångerna har jag aldrig sett att vi har björnbär bitvis runt hela slingan. Bitvis var där jättemycket buskar och jag kan inte fatta att jag aldrig sett det. Säkert någon som planterat dom nu ;-).
Lilly var i sjunde himmeln när hon kunde äta en massa bär. Min lilla fruktoman. Det var inte så mycket moget men har man tur kan man, läs jag och ingen annan som går runt där, nog blocka sig en spann om ett tag.

Men hur har jag kunnat missa dom innan?

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails