2010/12/29

Svärmor 70 år

Grattis älskade svärmor på din 70-årsdag idag

004017

Tjejerna redo för kalas. Numera är det oftast dom själva som kommer och ställer sig för att bli fotade lite.

013022

Det är väldigt svårt att få foto på Molly där hon tittar. För det mesta tittar hon med högerögat men har vänsterögat lite halvstängt. Det brukar ändå finnas något där hon har båda öppna men denna gången var det inte det. Hon har i alla fall fått värsta disco-frillan för att matcha sina discokläder.

036

059

Lilly lånade Alex Iphone.
Hon lyckades låsa upp den och sedan dra igång den. Sen var den ju väldigt rolig att spela på också. Hon skickade dessutom några sms också så jag tror att personen i andra änden funderade på om Alex möjligtvis fått lite mycket att dricka fast hon var odrucken Blinkar.

065
Vännen blev lite stylad också.
Rött hjärta

Vi har haft en bra dag.
Mina öron är dock inte av samma uppfattning. Har supersusningar ikväll. Har börjat se lite sammanhang när jag varit bland mycket människor och mycket sorl så brukar mina öron protestera sen.

Nu ska jag nog lägga mig.
Måste försöka hinna ner till stan i morgon på förmiddagen för att handla. Sista chansen för att få någon ny topp för sedan jobbar jag. 
Kram och god natt

Röda läppar 

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails