2010/12/09

Lillys luciafirande

Det blev en tidig morgon i morse. Riktigt tidig. Jag visste om det i går kväll att vi skulle upp men jag hade jättesvårt att somna. Låg mest och snurrade rundor och funderade. Fast det var nog mest funderingar på att jag måste sova och hur lyckat brukar det bli. Inte alls, eller hur?
Anledningen till denna tidigare morgon var detta.

004

Det var dags för Lillys dagis att lussa.
Och Lilly var en söt liten pepparkaksgumma.

006 - Kopia

Dom var så söta, ett gäng på 1-3 åringar. (Jag vet att det är tråkigt att sudda ansikten men jag har inte en aning om vad vissa av barnens föräldrar tycker om publicitet så då är det bättre att gör så tyvärr)
Lilly sjöng med i alla sånger.
Hon tycker väldigt mycket om att sjunga även här hemma och hon kan mycket av skivorna vi har även dom med engelsk text.

020

026

023

När vi gick ville Lilly ha pepparkaksklänningen på sig så det fick hon. När jag hämtade henne vid 2 hade hon fortfarande både klänningen och hucklet på sig. Tror nog hon gillade det.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails