2010/12/11

Köksvarning och bulle i ugnen?

Dagens planer är tillhåll i köket.
Det står pepparkaksbak på översta plats på listan tätt följt av pepparkakshus bygg. Avancerat blir det nog när mamman ska försöka få ihop den köpta byggsatsen. Kommer bli intressant, ja till och med mycket intressant. Men tjejerna ser fram emot det så jag får väl bita mig i tungan när bitarna glider isär. För tålamod brukar det inte vara så bra med vi sådana tillfällen.

Jag ska sedan ge mig på att göra mina fyllda lussekatter.
Så det blir en dag i kökets tecken.

Och på tal om bak och bullar.
Spekulationerna verkar nu vara igång om där ligger en liten bulle i ugnen. Har bara sett bilder och det var även min första tanke. Måste vara tråkigt att inte kunna visa sig utan att det genast blir spekulationer.
Så tror ni vi har en liten tronarvinge på g?
Är Viktoria gravid?
Inte för att jag bryr mig på det viset men jag vill inte att någon som önskar barn ska behöva kämpa och vänta flera år för det.

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails