2010/12/04

Lite off, julklänningar och väntande soffa

Känner mig lite off.
Tung i huvudet och det känns som om jag har en förkylning på g. Kanske inte så konstigt med tanke på att Molly är rejält förkyld.
Men, men det är bara att bita ihop och hoppas att det inte blir en allt för jobbig förkylning. Jag har ju redan tid till doktorn på måndag så jag får väl passa på att söka för fler grejer när jag är i farten. Samla allt och få en tid Blinkar.

Ninjade hem julklänning till Lilly igår på Trader.

112573045_1[1]

Jättenöjd. Får hoppas att jag är lika nöjd efter att jag fått den.

Klänning till Molly hittade jag på samma ställe i början av veckan.

112918880_1[1]

När jag såg denna såg jag Molly med en gång. Det är en typiskt Molly-klänning så den ropades in. Så läcker.
Nu hoppas jag att båda klänningarna kommer i dagarna och att dom sitter bra på dom.
Hoppas, hoppas, hoppas som Häxan Surtant skulle ha sagt.

Nu väntar jag bara på att hockeyn ska sluta så jag kan kura upp mig i soffan med lite chips och cola. Tyvärr blev det förläggning så jag hoppas det går snabbt för jag vill och orkar inte sitta framför datorn ikväll.

Ha det gott och gör nu inget som jag inte skulle göra
Rött hjärta

2 kommentarer:

Barnens Hjältar sa...

Vad gulligt :-)
Hej förresten, det var ett tag sedan!

Nettan sa...

Hej Madde.
Dom ser verkligen fina ut :-).
Ja det var ett tag sedan även om jag är inne och kikar hos dig emellanåt. Du börjar få en liten kula nu med ju :-).

Ha en trevlig söndag / Nettan

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails