2010/12/05

Fotoskola a´la Molly

Det är julskyltning i Hålan i eftermiddag. Det tillhör att gå en liten tipsrunda och förfäras hur dålig man är på den. I alla fall när man får svaren för när man går tror man ju man kan nästan allt Blinkar.
Jag tänkte att jag får ha den lilla kameran med mig för den stora vågar jag inte ha nu när snön åter igen vräker ner utanför fönstret. Så jag kopplade i den lilla för att tömma den eftersom jag inte visste var som var på den nu när den legat.
Molly hade den lite häromkvällen och sprang runt och fotade och det var faktiskt bara dom bilderna. Men det är så roligt att se hur hon försöker arrangera bilder.

001

004

Fotar mamma cupecakes fotar Molly cupecakes.

006

Lilly stod framför muffinsen och Molly försökte få henne att flytta sig så hon skulle hamna vid sidan om. Blev kanske lite mycket.

009

Syskonfoto Rött hjärta.

013

Pappas spel på facebook förevigades.

015

Spisen med något andeväsen eller dylikt på Blinkar.

022

Och sist av dom 22 bilderna fanns en liten bild på Lilly.

Spännande bilder som hon haft en baktanke med.
Jag kan tänka mig att hon ser när jag fotar och att hon försöker göra på samma vis.
Roligt när hon visar intresse för mina intressen.

2 kommentarer:

Barnens Hjältar sa...

Hopps ni kom hem ordentligt i snön. Här har det verkligen snöat igen :-) Mer kommer också. Duktig hon är Molly!

viktkamp sa...

goa bilder =)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails