2010/12/26

30 dagar om mig

Jag sitter fortfarande och känner mig uttråkad.
Kära maken har hockey på tv:n och fotboll på datorn. Tjejerna har lekt med lera länge i eftermiddag och nu finns det inte 12 fina färger utan Lilly har nu gjort allt till en klump med grått. Men hon har inte blandat sa hon.
Jag har försökt ragga upp nya bloggar att läsa men det har inte gått så bra. Kan ni någon rolig, trevlig och läsvärd blogg så skriv gärna en kommentar.

Så när jag satt här så kom jag på att jag har sett en lista på väldigt många bloggar senaste tiden. Det har varit på alla möjliga bloggar, tonårsbloggar, mammabloggar, ja som sagt på alla möjliga. Jag har funderat ett tag på om jag ska hoppa på och en dag som denna bestämde jag mig. Jag tror att jag provar och ser om det blir något av det.
Så hoppas ni står ut med 30 dagars fastställda blogginlägg.

Dag 1 – Presentera mig själv.  
Dag 2 – Min första kärlek. 
Dag 3 – Mina föräldrar. 
Dag 4 – Det här åt jag idag. 
Dag 5 – Vad är kärlek. 
Dag 6 – Min dag. 
Dag 7 – Min bästa vän. 
Dag 8 – Ett ögonblick. 
Dag 9 – Min tro. 
Dag 10 – Det här hade jag på mig idag. 
Dag 11 – Mina syskon. 
Dag 12 – I min handväska. 
Dag 13 – Den här veckan. 
Dag 14 – Vad hade jag på mig idag. 
Dag 15 – Mina drömmar. 
Dag 16 – Min första kyss. 
Dag 17 – Mitt favoritminne. 
Dag 18 – Min favoritfödelsedag. 
Dag 19 – Detta ångrar jag. 
Dag 20 – Den här månaden. 
Dag 21 – Ett annat ögonblick. 
Dag 22 – Det här upprör mig. 
Dag 23 – Det här får mig att må bättre. 
Dag 24 – Det här får mig att gråta. 
Dag 25 – En första.  
Dag 26 – Mina rädslor. 
Dag 27 – Min favoritplats.  
Dag 28 – Det här saknar jag. 
Dag 29 – Mina ambitioner. 
Dag 30 – Ett sista ögonblick.

Vad tror ni?
Kan det vara något för mig?

Rött hjärta

2 kommentarer:

Katarina sa...

ser jag framemot :)

Barnens Hjältar sa...

De jag köpte kostade 39 kr styck men jag har sett att teknikmagasinet hade 10-pack för 159 kr, tror de är lite mindre dock.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails