2010/11/30

Den som gör att vuxna män börjar gråta

Vännen sitter och tittar på hockey.
Molly kom och frågade om alla hejade på dom röda.
-Nej svarade vännen lite panikartat. Man hejar inte på dom röda.
-Men det vill jag ju svarade hon.
Måste svida i ett blått HV hjärta Blinkar.

Matchen är inte slut tyvärr för det är ett jäkla buande från tv:n samtidigt som det är ett jäkla muttrande från soffan.
Att inte supportrar kan vara lite mer ödmjuka istället för att bara bua åt allt.
Jag tror inte jag förstår den riktiga tjusningen med att hålla på ett lag. Den som gör att vuxna män kan börja gråta över en totalvinst. Nopp, jag förstår inte det riktigt.

3 kommentarer:

Camilla sa...

Gillar dina smilies, hur får du in de i bloggen? Jag vill också ha ;-)
Ha en fortsatt trevlig kväll
/ Camilla

Camilla sa...

Hi hi... läste längre ner nu och inser att jag har firefox så jag har inga smilies ;-)
Kram

Nettan sa...

Nej dom kom bara i live writern när jag uppdaterade Windows. Och glad blev jag för det :-). / Nettan

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails