2010/11/25

Fina julstjärnor

Fick tag på två väldigt fina julstjärnor när jag var i stan igår. Jag kunde bara inte låta bli även om jag vet hur det brukar sluta med blommor här.
Döda.

008

010

Men en liten hemlighet oss emellan.
Dom kommer bli väldigt svåra att ta dö på för dom är faktiskt inte riktiga. Dom ser riktiga ut men oj vad jag luras Blinkar.
Hittade dom på Ö&B och dom hade även fått in vanliga låtsas blommor (kan man säga så tro) så det ska inhandlas sen. Jag har ingenting i mitt stora rumsfönster och det ser så tråkigt ut. Men det ser lika tråkigt ut med döda eller halvdöda blommor så det är i alla fall billigare att vara utan.
Men nu har jag två fina julblommor som kommer liva upp år efter år utan att jag blir ruinerad på mina icke gröna fingrar. Kan inte bli så mycket bättre.

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails