2010/11/03

Snacka om Moment 22

Jag vet faktiskt inte om jag ska skratta eller gråta.
När jag kom hem idag lös två lampor på modemet och bredbandet var uppe igen efter 16 dagars frånvaro.
Kanon kan man ju tycka. Vad har hon nu att gnälla över ;-).
Jodå det ska jag berätta.
I samband med att vi nu har bredband igen har nu telefonen åter igen försvunnit.
Puts borta, ingen signal, ingenting.
Sen visar det sig att man det är en annan kille som svarar om man ringer till oss. Vi kan alltså ringa vårt eget nummer och i andra änden finns det en Johan.
Så jag vet inte hur många samtal denna Johan har fått som ska till oss.
Blir till att felanmäla till Telia imorgon för automatiskt vågar man ju inte utan vi måste prata med någon.
Så vi fortsätter att hoppas att denna karusell med bredband och telefon kommer att sluta någon gång.
Vännen ringde dessutom Bredbandsbolaget för att få kompensation för dessa veckorna och fick en månad gratis. Alltid något. Undra om vi får en månad till nu när telefonen kommer och bredbandet försvinner igen ;-).
Snacka om Moment 22.

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails