2010/11/26

Bara svammel

Jaha då var klockan snart lunch. Och jag har inte gjort något vettigt alls idag. Sitter väl mest och tycker lite synd om mig själv över att jag ska jobba hela helgen när da family är lediga. Det är alltid tungt att behöva gå iväg på helgerna. Så nu har jag 3 kvällar framför mig. 3 kvällar på snöiga småvägar så det lär bli riktig gubbe-med-keps varning på mig kan jag nog lova. Men på söndag har jag nog övervunnit det och kommit in i rally-Nisse stadiet istället Blinkar. Ja, det återstår väl att se. Men ser ni en kommun bil komma puttrande i Hålan så är det garanterat jag och jag lär nog hinna vinka också.

Måste komma ihåg att starta en ny mapp till mina bilder också. Månaderna går alldeles för fort och jag tyckte precis att jag startade novembermappen och nu är det dags för en decembermapp.

028
111

I novembermappen 2009 hittade jag lite av dessa bilderna.
Så ja, tiden går fort Rött hjärta.

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails