2010/11/19

Vackraste

Molly fick ett brev om att hon var välkommen på maskeradparty ikväll. Lite roligt med ett rent maskeradparty eftersom det varit rena temaparty på dom senaste hon varit på.
Naturligtvis blev hon eld och lågor. Nu kunde hon ju vara en prinsessa. Vilken chock ;-). Men jag har ändå försökt lite diskret lägga fram lite andra förslag men icke sa Nicke. Det var redan bestämt så mamman hade absolut inget att komma med.

005 
007
Hon älskar verkligen att få klä upp sig som prinsessa.
Och dagen till ära har jag även invigt henne i sminkets tecken också. En litet lätt tunt lager lila/glittrig ögonskugga. Jag gillar inte smink på barn i vanliga fall men detta var verkligen speciellt tillfälle och väldigt diskret. Hon såg så söt ut när jag penslade på det. Hon stod och log hela tiden. Ett sådant litet leende som man har när man blir stolt. Hon hade även lite glittrigt läppglans men det brukar hon få om hon ska på kalas.

Imorgon ska vi ge oss på att julpyssla lite. Josse och tjejerna kommer ner så jag har lite stöttning när dom (läs jag ;-)) får lite utbrott. Ska bli riktigt roligt faktiskt även om det inte är så mycket pyssel jag köpt och kommit på. Vi får väl se hur dagen artar sig. Lite god mat hade jag också tänkt att bjuda på. Längesedan dom var nere så en kväll.

Nu ska jag lämna cybervärlden för tillfället. Hoppas på att hitta någon bra film att somna till ;-).

1 kommentar:

Anonym sa...

hon va så sött så, kände inte igen tösabiten... //a-l

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails