2010/11/08

Lilla Blå är varm :-)

Körde hem efter jobbet idag. Satt som vanligt i mina egna tankar.
Och när jag satt där började jag fundera på vad det var för konstig luft som blåste ur fläktarna. Det tog en liten stund innan jag insåg att jag började bli varm av kinderna, inte för att jag var varm utan för att det faktiskt blåste värme från fläkten.

Lilla Blå har nu värme igen :-))))).

Så det vännen bytte igår som inte gav någon verkan då gjorde det idag.
Jag kan bara säga som Gert Fylking:
ÄNTLIGEN.

Jag och tjejerna har varit nere och klippt oss.
Lilly pratade hela vägen ner till stan om hon med skulle klippa sig så Alex tog några strån på henne också.

005
Hon satt stilla och såg väldigt spänd ut.
Så nu är hon också premiärklippt :-).
 

DSC02643
♥Längtar♥

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails