2009/06/20

Vilken väljer ni?

Bara en liten fundering som dök upp här nu.

Du är iväg någonstans och fram kommer det, samtidigt, en mörkhårig, en ljushårig och en rödhårig man/kvinna. Vi har sådan fantasi idag att detta händer samtidigt:-).
Till min undran är då?
Vilken väljer du? Och varför?

Jag vet precis vilken jag skulle välja om man nu kan göra det helt efter hårfärgen. Men vi låssas igen. Vilken pirrar det lite extra för?

Jag är av någon anledning svag för den rödhåriga. Jag hade inte tvekat en sekund om det. Varför vet jag inte riktigt men jag har hör något om att rödhåriga är heta och eldiga. Och vem vill missa det;-). Fördom: Ja;-)

Så vilken hade ni valt?

2 kommentarer:

Barnens Hjältar sa...

Jag gillar mörkhåriga så det hade nog blivit mitt val ;-)

sassa sa...

hej , hoppas ni haft en trevlig midsommar.

Ska vi länka varandra , göra mammabloggarna större.
Har du bloglovin kan vi adda varandra där?

/Kram

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails