2009/06/19

Midsommarbilder

Midsommarfina tjejer som stod stilla tillsammans så länge att det blev en bild:-)
Molly har fått så pass långt hår nu så jag lyckades göra två flätor på henne. Hon var så söt.
Lilly poserar i hembygdsparken. Vi råkade ut för ett regnoväder med åska när vi gick ner. Kan väl lungt säga att så snabbt som vi kom fram har nog aldrig hänt. Vi sprang och jag lyckades skrämma upp Molly med eftersom jag blev skärrad själv. Bra jobbat mamman;-)
Det regnade hela tiden medans dom klädde stången. När det var dags för dans slutade det regna. Då var klockan omkring 3. Har sedan haft uppehåll ända till vid 10 nu ikväll. Vi hade tur med vädret kan man väl säga:-). Försökte få Lilly att dansa lite också men hon ville hellre stå och titta på när dom andra dansade. Hon så lite skeptisk ut faktiskt.Dom hade så otroligt mycket blommor till stången. Den var hur fin som helst.
Obligatoriskat:-)
Passade på att spela lite kubb. Gjorde en barnvänlig spelplan med kortare sträcka för dom att kasta. Det blev uppskattat eftersom deras pinnar kom fram iaf.
Vi har haft en riktigt härlig midsommar. Och jag är så glad att vi fick bra väder också.
Nu ska jag gå och sova. Jobbar imorgon men inte förren på em. Önskar alla en fortsatt skön kväll. Kram:-)

1 kommentar:

Johanna sa...

Låter som ni haft en härlig midsommar =)

tack så mycket =) själv bor jag inne i centrum, eller ja nära på.... =)

ja, skall bli skönt och fira lite idga när jag nu inte kunde igår :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails