2009/06/08

Hårdtrafikerad blogg

Ja jäklar vilken trafik här var på bloggen igår. Vet inte om det bara var för att jag nämde Piratpartiet eller det var dom bortplockade valsedlarna som lockade. På någotvis måste jag ha hamnat på deras sida för enligt loggarna kommer dom flesta från live.piratpartiet. Nu är jag ju inte så inne på detta med hur jag hamnat där men skit samma. En endags uppsving med uppemot 150 besökare är MYCKET för min lilla blogg. Men idag är en ny dag och då hamnar jag väl runt 20 som vanligt. Men jag skrivet inte för att få besökare. Visst det är jätteroligt när man får lite mer men framförallt skriver jag för att det är lite terapi för min egen del samt att mina när och kära ska kunna följa med lite vad som händer här. Men alla är naturligtvis välkommna för annars hade jag haft en låst blogg.

Nu ska jag snart iväg på utvecklingssamtal på Lillys dagis. Är inte ett dugg nervös över vad dom ska säga. Det är faktiskt så att alla verkar älska min lilla skrutta. Personal, barn och föräldrar. Det är inte illa det:-). Ska bara bli spännande att höra vad dom ska säga.
Nu går det att ha klämma också. Undra om Lilly eller mamman är gladast;-)

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails