2009/06/16

Gagcka :-D

Tjejerna är inne på Lillys rum och leker. Envisas med att stänga dörren och då är det skönt med en skrålig babycaller så men kan tjuvlyssna lite vad dom gör. Dom har lekt ett bra tag utan något kink. Lilly kom för en liten stund sedan, öandes och pekandes på näsan. Snorig som sjutton. Hon tyckte väl det var otäckt men jag han knappt torka henne ren innan hon stack igen.

Jag tror fasen hon sa macka i morse. Satt och bredde mackan när hon sitter och säger:
-Gagcka eller något
Jo det var nog macka hon sa. Det kunde man kanske räkna ut att det skulle vara någon mat som hon skulle säga först;-).

Molly gick här i morse och frågade var pappa var.
Han jobbar svarade jag.
10 minuter senare frågade hon igen och jag svarade naturligtvis samma igen.
-Va är det säkert får jag till svar denna gången samtidigt som hon spärrar upp ögonen lite frågande i bästa Molly-stil.
-Han jobbar ju på mammas jobb nu några veckor och hjälper dom gamla hemma i deras hus.
-Ja, du menar med kläderna
-Ja precis
-Jag vill leka med O eller E eller P
Lika snabbt som en disskusition börjar lika snabbt avslutas den.

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails