2009/06/28

Härlig fruktsallad med grekiskt yoghurt

Det är så varmt ute. Man är inte speciellt sugen på någon lunch men man måste ju äta något.
Det blev därför en enkel fruktsallad med jordgubbar, gul kiwi, banan (kunde ju gjort en gino istället men det är fortfarande för varmt) och vindruvor. Toppade med grekisk yoghurt och honung. Och det var SÅ jäkla gott.
Funderade lite på middag till ikväll. Fick bakpotatis över igår så jag tänkte att jag bara skulle göra potatoskins med bacon. Har ätit det hos Wicky, vem annars, och det är också sådär läskande gott. Men det är klart det är allt hon gör. Men idag ska jag försöka iaf. Känner mig våglig idag;-)
Köpte nya plåster för ett tag sedan. Det skulle jag inte gjort. Såhär fin blev jag då. Och det var så rött och fint innan jag drog av det också.
Så även detta plåstret får läggas till samlingen över plåster som inte ska användas. Det är några stycken nu.

Nu ska jag gå ut och pumpa upp den nya poolen vi varit nere i stan och köpt idag. Köpte en liten som båda tjejerna kan bada i. Får väl se om jag kommer in om 10 minuter och svär över att den inte vill som jag vill;-). Iof så första projektet nu är ju faktiskt att hitta pumpen.
Tjingeling så länge:-)

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails