2009/06/09

Avundsjuk, jag blir så avundsjuk

Oj vilken dag det har varit idag. Först nu är vi hemma och kan ta det lungt.
Jobbat idag och haft mycket att göra. Många städ så man känner sig ganska sliten. Hämta barnen och hem en snabb runda. Jag han tvätta håret och tur var väl det eftersom det nästan låg slickat på huvudet. Och inte var det av vax eller annan smörja. Kan lova att jag har undvikit att gå in på affären idag för att slippa visa mig. Mmm, fräscht;-).
Sen åkte vi iväg till moster A-M som blev 50 år idag. Hipp, hipp, hurra. God mat och trevligt sällskap. Kusin Helén och magen var också där. Känner sådan längtan när jag ser hennes bebismage. Avundsjuk, jag blir så avundsjuk... Hon har bara någon vecka kvar och sen får hon snusa bebis. Åh, vad mysigt.
Mamma var också där så det var extra roligt att skvallra lite med henne.

Ska se om jag orkar ge mig ut på en liten bloggrunda. Känns som om det var längesedan jag var det. Tycker jag bara varit inne och ögnat hos mina favvobloggare men inte hunnit läsa riktigt. Jag kommer kanske en liten bit iaf.

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails