2009/06/27

Skruvdragare och jag;-)


Tänkte jag skulle vara duktig och kanske få upp jalusien i köket.
Ja, hoppsan vad bra det går;-)
Jag har fått ner gardinerna och läst på lappen som ligger i jalusiförpackningen. Jag är kvinna och därför läser jag bipacksedlar;-). Alla bipacksedlar oavsett om dom kommer med medicin, kläder eller möbler.
Kom fram till att jag inte behöver beslagen gardinstången hänger på så då är det väl bara att skruva ner dom. Tanken var god iaf. Skruvdragaren låg framme men jag insåg att det var en stjärnbits och jag behöver en rak. Men där finns ingen "mojäng" att skruva loss den med. Panik, panik, panik;-). Inser ganska snabbt att att min far är inte den ända som har tummen mitt i handen i denna familj;-).
Så här sitter jag nu och känner mig ganska du över att jag inte ens vet hur man byter bits på skruvdragaren och samtidigt lite sur eftersom jag ändå har blivit färdig till att utföra något praktiskt och då går det inte pga en sådan simpel sak.
Ja, ja jag har gjort ett försök iaf:-)

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails